24 Ağustos 2012 Cuma

İHTİYARLIK VE BİZ

Geçen gün anne ve babamla oturuken, onların bembeyaz olmuş saçlarını, buruş buruş olmuş yüzlerini görünce bir an daldım gittim. Annem ne oldu oğlum ne düşünüyorsun dedi. Yok bişey diyerek geçiştirdim ama nerdeyse anne ben eşcinselim diyesim geldi ama bunu kaldıramazlardı ki Hele babam öyle birşeyi duysa bana nasıl tepki verirdi belki....Evet bizde birgün yaşlanacağız. Şimdi hayatımızın bahar dönemlerini yaşıyoruz. Canımız istediği zaman partner bulabiliyoruz. Bazen sevgilimizde oluyor. Sevdiğimiz kişinin ellerini,dudaklarını özlüyoruz bazen. Lisedeki aşkımı halen özlüyorum. Onu bir görsem ona sımsıkı sarılmayı hala istiyorum. Birbirimize hiç söylemediğimiz(söyleyemediğimiz) SENİ SEVİYORUM kelimesini canu gönülden söylemeyi çok isterdim. İhtiyarladığımız zaman nasıl olacak; bembeyaz saçımıza, buruş buruş olmuş yüzümüze, içine çökmüş gözlerimize kim bakacak. Ellerimi sımsıkı kim tutacak. NASIL OLACAK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder