17 Ağustos 2012 Cuma

ARKA SOKAK

                                                                    ARKA SOKAK
Kanalda(eşcinsel arkadaş arama sitesinden biri) tanıştık. 2,5 saat geldi benim için. Konuşurken bana yalan söylemediğine inanıyorum dürst bir insansın sözleri beni etkilemişti.Minübüsle gelecekti saat17:30 arbasıyla.Araba saat 17:00 da hareket edince bir an gelemiyecek diye çok korktum. Ama onu görmeyi o kadar çok istiyordum ki; bu isteğim galip geldi bir yolunu bulup gelmesini sağladım. O kadar heyecanlıydım ki içtiğim sigara artık boğazımı kurutuyordu.Yutkundukça heyecanla karışık acı meydana geliyordu. Sonunda araba gözüktü ve arabadan indi. Hoşgeldin dedikten sonra ofisime çıkıp yaptığım işi felan anlattım oda bende çekiniyorduk. Üzerinde bir ti-şort ve renginin ne olduğunu  unuttuğum bi keten pantolon vardı. Tam cix giyinmişti ama çokta yakışıyordu. Eve nasıl gideceğiz diye düşünmeye başladım. Ya biri görürse El Alem Ne Der korkusu başladı. Arka sokaktan eve gitmek durumunda kaldık. Arka sokaktan götürme durumu içimi o kadar sızlattı ki anlatamam eve geldik bu sızı devam etti. Ama o gülüşü ve bakışıyla bana bunu unutturdu. Bir ara boğazındaki mercan taşı kolyesine bakarken göz göze geldik eridim bittim. Ne olurdu bu memlekette EŞCİNSELLERE ÖTEKİ GÖZÜYLE BAKILMASA, NE OLURDU...Şimdi gelelim (bu hatıramı okurken ooo buda ne ki ben daha fazlasını yaşadım dediğinizi duyar gibiyim) kurufasulyenin faydasına bu anıyı bana yaşatarak böyle bir sayfayı oluşturma fırsatını aklıma, kalbime yerleştiren ve bu anının kahramanı DEĞERLİ ARKADAŞIMA çok çok teşekkür ederim.

1 yorum: