16 Eylül 2012 Pazar

AŞKIN ATEŞİ

     Hz. İsa bir seyahat esnasında ateşte yakılmakta olan bir adam görür. Ateşi söndürmek için aldığı suyu boşaltmak isterken bu ateşin bir çocuk ve bir adama dönüştüğünü görünce Hz. İsa hayretler içinde kalarak Tanrı'dan dünyada işledikleri suçu öğrenebilmem için onları eski haline döndür, diye dua eder. Tanrı onları diriltir ve Hz. İsa'nın karşısına bir adam ve bir de çocuk dikilir. Hz. İsa ''siz dünyada ne yaptınız?'' deyince adam, '' Ey Tanrı'nın elçisi ben dünyada bu çocuğa aşık olmuştum.Sonunda bu çocukla beraber oldum'' dedi ve şunu ilave etti ''benden sonra çocuk ta ölünce beni yakmak üzere bir defa çocuk ateş oluyor, onu yakmak içinde bir defa ben ateş oluyorum. Ve bu kıyamete kadar devam edecektir.''                                                                                                                                 (islami bir eser olan büyük günahlar isimli kitaptan. okuyunca sevgilimin beni,bende onu yaktığımı düşününce içim huzur doldu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder